niedziela, 8 stycznia 2012

Bohaterowie

Siema :D tu znowu @harryswife_PL . Piszę nowego bloga XD tamten jeszcze istnieje ale postanowiłam spróbować czegoś innego. Opowiadanie piszę w 1 os. jako "ja" czyli główna bohaterka :D Przedstawiam wam postacie :

Siema. Nazywam się Hope Walker. Mam 16 lat.
Mój ojciec to Damon Walker, tak ten Walker od One Direction.
Moja mama umarła gdy miałam 5 lat więc wychowywał mnie ojciec
Tata jest managerem chłopaków z One Direction. Jestem skazana na pół roku z nimi w trasie bo pomimo tygodni błagania nie udało mi się  przekonać taty żebym została w naszym przytulnym domku w Wolverhampton.
Opisze wam nieco 5 chłopaków z którymi spędze te nędzne 6 miesięcy.


Harry Edward Styles .
Ma 17 lat i dziewczyny zazwyczaj mają kisiel w majtach jak go widzą. 
Też tak na początku miałam ale minęło XD Hazza dysponuje słodziaśnymi lokasami na które lecą jego fanki XD są serio urocze.
Harry to z pozoru kochany nastolatek ale gdy pozna się go bliżej to zło wcielone.


Louis William Tomlinson
Ma 19 lat i zachowuje się jak małe dziecko co dodaje mu uroku.
Nie ukrywam że się w nim podkochuje od kiedy ojciec mi go przedstawił .
O mojej miłości do Tomlinsona nie wie nikt i narazie niech tak zostanie.
Nie chcę żeby napalone czynastki powyrywały mi włosy albo coś.
Ma niesamowite oczy. Takie niebiesko - szare . dsgvskdhcvskdhcvgs
Mam orgazm jak w nie spojrze . Bez kitu . 


Niall James Horan
Ma 18 lat jest jedynym irlandczykiem w zespole,
Prze-kochany blondynek. Taki zespołowy pajac. Gdyby nie on nie było by tak zabawnie.
Uwielbia jeść. Pożera prawie tone jedzenia dziennie. Aż mu się dziwie że jeszcze nie zbankrutował.


Zayn Jawaad Malik
Ma 18 last i jest Bogiem. Muszę przyznać że matka natura ofiarowała mu zbyt dużo.
Chłopcy śmieją się z niego że sypia z lusterkiem. Rano siedzi godzine w łazience i układa swoje piękne, kruczoczarne włosy.


Liam James Payne
Ma 18 lat i jest chyba najbardziej ogarniętym członkiem zespołu.
Potrafi pocieszyć i każdego rozumie.
To taki zespołowy tatusiek



____________________________________________

Mam nadzieję, że bohaterowie się podobają ? Jutro dodam rozdział pierwszy .




15 komentarzy:

  1. Super! Czekam na prolog/pierwszy rozdział. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bohaterowie bardzo sie podobają ;D
    I już sie nie moge doczekać pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwwww, Louie < 333333333 Czekam na rozdział 1 :}

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAA :D

    czad haha czekam na 1 rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubóstwiam Twoje opowiadania :D Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. huehuehue, już widzę, że będzie ciekawie ;D
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo nowy, fajnie się zapowiada. ^^
    Czekam na pierwszy rozdział ;D
    ~Natalia_x333

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na rozdział pierwszy. zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no zapowiada się ciekawie;>
    informuj mnie o notkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaw <3 ja już nie moge sie doczekać pierwszego rozdziału:D Aaa i mogłabyś mnie informować o NN na gadu- 11056020 lub na twitter'ze- @emily_mitchel? Byłabym wdzięczna ;D
    Martini

    OdpowiedzUsuń
  11. awwww Harry czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 3 sprawy :
    - rozdział zajebisty :D
    - weź dodaj jeszcze jeden rozdział dzisiaj :D
    - ja cie błagam niech ten blog ma dobre zakonczenie w ktorym beda razem z Lou i beda wychowywac tego malucha

    czytalam twojego wczesniejszego bloga i to druga czesc jak to harry przyszedl na ta ławeczke, wystarczy tych smutnych zakonczen !!! blagam cie niech tu beda szczesliwi !!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki jest link do twojej poprzedniej strony ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mają się nie podobać?? Chyba cię coś poggieło zajebiści<33 xx

    OdpowiedzUsuń