środa, 25 stycznia 2012

Siedemnaście

- tak ? - spytał przełykając głośno ślinę, widziałam że jest troszkę zdenerwowany
- bo wiesz ..
- zrywasz ze mną ?
- nie, tylko ...
- no mów szybciej
- KOCHAM CIĘ GŁUPKU - wykrzyczałam i rzuciłam mu się na szyję namiętnie go całując
- Boże, Hope. Ty powinnaś siedzieć w wariatkowie razem z Caroline w pomieszczeniu 2mx2m - zaśmiał się
- jakbyś zobaczył swoją mine, hahahah. Bezcenna - zaczęłam się napierdalać. Po chwili nie wiedziałam czemu o_____O
- dobra, skończ - powiedział - wracajmy do hotelu. dochodzi 16 a musisz być na kolacji z twoim ojcem, Harrym i Anne - uśmiechnął się
- i jeszcze Gemma, nie zapomnij o niej - poprawiłam go
- ah tak, siostra Harrego .

Wracając rozmawialiśmy dużo na temat Horanka. Lou powiedział że Nialler zamierza spytać dziś Carter czy pojedzie z nami w trasę. Zostało jeszcze jakieś 5 miesięcy. W sumie zajebiście by było gdyby się zgodziła. Carter to fantastyczna, miła dziewczyna. Nie przejmuje się fankami Nialla które jadą po niej na twitterze, wręcz przeciwnie odpisuje im miłymi słowami. Ja ją podziwiam bo gdyby mi jakaś dwunastoletnia lalunia w różowej sukieneczce pisała "umrzyj szmatko" to zadzwoniłabym do mojego Romualda, który ma stato pięciuset nindży i zajebali by małego skurwysyna XD. W drodze do hotelu napotkaliśmy również fanki które chciały zrobić sobie zdjęcie z Louisem. On był dla nich bardzo miły, rozmawiał, uśmiechał się i żartował. Przyglądałam się temu wszystkiemu z boku gdy nagle dostałam sms .

                                      od:Hazza
                               " witaj o zacna moja siostro. Radzę ci się pośpieszyć gdyż ponieważ moja mama i twój ojciec wydrapią ci oczy. Jesteś spóźniona już 10 minut.
                                                                                                                                                                                          Twój brat "

- głupek - powiedziałam sama do siebie

Podbiegłam do Louisa i powiedziałam mu na ucho żeby został z fankami a ja lecę do hotelowej restauracji.
Najpierw wbiegłam do swojego pokoju żeby jakoś godnie wyglądać. Z racji że oficjalnie ogłoszą swoje zaręczyny postanowiłam zaszaleć. Ubrałam jakąś kremową kiece, dupne szpilki na 10 cm obcasie i rozpuściłam włosy. Wyglądałam jak klaun. Pierwszy raz miałam na sobie sukienkę. Nawet do 1-szej komuni świętej chciałam założyć jeansy lecz tacie udało się mnie wcisnąć w sukienkę. Pobiegłam po schodach na dół do restauracji. Pomińmy fakt że mało zębów nie straciłam na barierce jak przepadłam.Gdy byłam na miejscu rozglądałam się po całej sali szukając taty i reszty. Po chwili ktoś do mnie zadzwonił, to był ojciec

- gdzie wy jesteście ? - wydarłam się do telefonu a wszyscy w restauracji popatrzyli na mnie jakbym od czubków uciekła
- zmiana planów, wyjdź przed hotel. Tam czekamy.

Wkurwiona odwróciłam się na pięcie i udałam się do wyjścia. W drzwiach stała Gemma, Anne, Hazza i tata. Byli ubrani w .. DRESY ?

- coś ty się tak odpierdoliła jak borówka w święto lasu ? - spytał Harry wybuchając głośnym śmiechem
- no bo .. - zaczęłam
- ładna sukieneczka - dodał tata - wyglądasz słodko .
- TATOOOOOOO - wydarłam się - CZEMU NIC MI NIE POWIEDZIAŁEŚ ŻE MAM ZAŁOŻYĆ DRES ? WYGLĄDAM JAK JAKAŚ NO NIE WIEM, SŁIT SIKSTIN .
- plany się troszeczkę zmieniły
- Tato, gdzie my jedziemy ?
- Anne uwielbia się wspinać. Mamy małą ściankę wspinaczkową, tam pojedziemy
- ty sobie chyba żartujesz, tak ? Ja w tej kiecy będę się wspinała ? No wayy .
- mam w plecaku jakąś koszulke i gacie - rzucił Harry - a teraz jedziemy

Tyaa. Magnaci jeżdżą białą limuzyną w dresach. Like a boss . Gdy dojechaliśmy na miejsce porwałam torbe Harolda i popatatajałam do najlbliższego wuceta żeby ściągnąć z siebie to kosmiczne przebranie zanim ktokolwiek mnie zobaczy. Założyłam koszulkę z Jack'a Wills'a i do tego granatowe gatki do kompletu. Chwała Bogu że Kędzierzawy miał jeszcze dodatkową pare trampek bo nie wiem czy dałabym radę wspinać się w tych szpilkach

_________________________________-

taka prośba: jeżeli czytacie to komentujcie :D .
wgl. to KOCHAM WAS W CHUJ NIESAMOWICIE !
MAM OPOWIADANIE OD 8 STYCZNIA I UWAGA PONAD 11TYS. WYŚWIETLEŃ ! *__*
PODZIWIAM ŻE CZYTACIE TE GŁUPOTY, JESZCZE RAZ WAM POWIEM ŻE WAS KOCHAM !

40 komentarzy:

  1. hahahaha, dress party XD Ja nie mogę z twoich tekstów "- coś ty się tak odpierdoliła jak borówka w święto lasu ?" . z resztą na gg ci to pisałam : D . hahha < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa, kocham to ♥
    pisz dalej Córciu :D ^^ xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHHAHAHAHHAHA . XDDD KOCHAM TE TWOJE OPOWIADANIE , JESTEŚ BOOOSKAA . I JA CI KURWA DAM ZA TYDZIEŃ . XD CZEKAM NA NN . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A MY CIEBIE KOCHAMY SKARBIEE! <3

    Rozdział jak każdy, niesamowity! *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ouu początek taki sweet :3 Rozdział oczywiście jak zwykle świetny :D I my Cię kochamy bardziej nasz zboczuchu :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiłam ci już że kocham twoje opowiadanie ? hmm, chyba nie, więc KOCHAM KUWA TO OPOWIADANIE.

    dajesz następnyyy !

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahah, boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!
    Kiedy nowy rozdział? xD

    OdpowiedzUsuń
  9. My Cię kochamy bardziej za twoje zajebiste teksty.♥ Wgl, podziwiam Cię świetnie piszesz *____* Rozdział jak zwykle boski, mam nadzieję że nie zabiorą nam neta i jeszcze nieraz będę mogła czytać Twoją twórczość ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. hahha zajebisty <333 wgl kocham twojego bloga ! @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi sie podoba twoj blog... Jak zabiora neta to chyba sie powiesze ...xd... zajebiscie piszesz... 3maj sie

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny rozdział :)
    już myślałam,że ona jest w ciąży...
    czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  13. też ciebie kochamy bijacz :D te opowiadanie jest zajebiste :D we love youuuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja kocham ciebie te twoje opowiadanie jest zajebiste niemoge z tych tekstów hahaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twojego blooga <3 ;- )) xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. a wszyscy kochają Ciebie < 33333333333 zajebiaszcze rozdziały piszesz.!

    OdpowiedzUsuń
  17. ojapierdolekurwamać ja kocham to opowiadanie, gratulacje 11 tysięcy wyświetleń OMFG o_O

    @MargaaStyles ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 :D Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje opowiadanie trzyma mnie przy życiu!!!
    Nie mogę się nie śmiać, po prostu nie ma słów!
    To już 3 blog czy 4, bo ta 3 historia Darcy czeka w gotowości do wystrzału, nie ?
    Czekam na następny rozdział i gratuluję 11 tys. wyświetleń, które zdecydowanie się należą! xDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. ey, strasznie mi się pdobaa ;D
    Świetne, co chwila się śmieję ~!
    Kocham too *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. haha i jest dłuższy..!!;D
    i jakie głupoty..? To jest świetne!!!
    hahah podoba mi się ten rozdział:D
    i gratuluję 11 tys. wyświetleń;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. hahahah świetne . iii KOCHAM TE OPOWIADANIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ahahahahahahahaha, 'coś ty się tak odpierdoliła jak borówka w święto lasu?' - to zdanie tak mnie rozjebało, że do tej pory pizgam XDD
    wgle, to ja już układam sobie czarne scenariusze, na temat tego co ona mu powie, a tu wyjebała, że go kocha XDD hellow! ludzie tu na zawał padają! XDD
    no, ale oczywiście zajebisty rozdział <33 bo jakże by inaczej? ;D
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  24. "coś ty się tak odpierdoliła jak borówka w święto lasu" buahahahahahahaha xD kurna, dziewczyno rozpieprzyłaś mnie tym zdaniem xD zaczęłam się napierdalać jak pojebana i ciągle nie mogę przestać ;D
    + jaa to cię generalnie kocham, jestem twoją ofc fanką i wgl zakładam twój fanklub zaraz bo przezajebista jesteś *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurwa zajebisty rozdział chce kolejny pliss dodaj szybko bo się zesram XDD kocham ciebie i twoje opowiadania a i dress party dobie a te teksty ^^a no i ro...coś tam coś dobre to z dwunastoletnią lalunią XDDno to czekam na kolejny a no a kędzierzawy XDDE po prostu kocham no to do kolejnego mam nadzieję że nie długo trzeba bd czekać;*********

    OdpowiedzUsuń
  26. a tam głupoty.. wcale takich glupot nie piszesz..;D
    och każdy rozdział jest coraz fajniejszy..<3
    mam nadziej że szybko dodasz następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahahahahahahahahaha , Romuald rozpierdala system ! <3
    Blog jest zajebisty , NASTĘPNY PROSZE ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. hahha ...ale ją wrobili ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahah.xde
    Fajnie ją wrobili.xde
    Hahahah.xDe
    Nie mogę z tego.;PP
    Pisz szybko kolejny.;D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam to opowiadanie.. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne opowiadanie czytam kazdy rozdzial na biezzoco bardzo ciekawo piszesz
    nie moge sie doczekac kolejnego


    a to opowiadanie mojej kolezanki
    zachecam do czytania
    http://onedirectionstorrry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. teeż Cię kochamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham, kocham, kooocham.. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam to jak piszesz <3 opowiadanie jest świetne :D pisz jak najwięcej xD

    OdpowiedzUsuń
  35. tak wgl to nie są głupoty . to opowiadanie jest na prawdę świetne ! ja w ogóle Cię podziwiam za to . sama bym takiego opowiadania nie napisała .. no chyba , że z czyjąś pomocą . na prawdę . super opowiadanie i oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ty masz dziewczyno talent do pisania śmiesznych tekstów! jak sobie wyobrażę niektóre sceny to mało z krzesła nie spadne ze śmiechu!xD najśmieszniejsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam o 1D!♥

    OdpowiedzUsuń
  37. oj kocham <3 :D i już myślałam, że w ciąży jest albo coś ;D hah! głupia ja :D lol
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń