sobota, 14 stycznia 2012

Sześć

Leżałam wtulona w nagi tors Lousa. Gładził mnie delikatnie ręką po włosach, co chilwe szpcząc że mnie kocha. Nie przypuszczałam że może do tego dojść. Niby bardzo długo się znamy, ale nie myślałam że on czuje do mnie to samo co ja do niego. Albo nie czuje kompletnie nic i chciał mnie tylko zaliczyć, w co wątpie bo nie potrafiłby być takim skurwysynem. Leżeliśmy obok siebie piękne 10 minut. Z łóżka zerwało nas wycie Zayna, który dobijał się do naszych drzwi

- wszystko słyszałem ! Słyszałem te okropne jęki namiętności, ale radze wam odziać te napalone ciała bo Damon tu idzie !
- tata ?! - wydarłam się
- innego Damona nie znam, radzę wam się zbierać, chyba że chcecie się spowiadać z waszych niemoralnych wybryków - powiedział po czym się oddalił
- Louis ! Ubieraj się, szybko ! - zaczęłam popędzać chłopaka, dobrze że drzwi były zamknięte na klucz, ojciec od razu nie wejdzie
- gdzie moja koszulka ? - spytał przekopując stertę ubrań
- nie mam pojęcia, szukaj ! - wydarłam się zakładając na dupe spodnie
- Hope, jesteś tam ? - usłyszałam odgłosy ojca
- jestem ! zaraz wychodzę !
- widziałaś gdzieś Louisa ?
- yyyy, nie , ale poszedł chyba do sklepu
- zadzwonię do niego
- NIE ! to znaczy .. próbowałam dzwonić ale nie odbiera, pewnie fanki go napadły
- bardzo możliwe, czekam na was w holu. Pójdziemy na jakieś zakupy, przekarz reszcie
- dobraaa

Usłyszałam kroki oddalającego się ojca. Ufff. mało brakowało. Gdyby zadzwonił do Louisa, i usłyszał dzwięk jego telefonu w mojej sypialni, prawdopodobnie musielibyśmy wysłuchiwać godzinnego kazania na temat uprawiania seksu wśród młodzieży i o nastoletnich ciążach. Tata za bardzo się wszystkim przejmuje

- Lou, ubieraj sie szybciej bo jak do dwóch minut nie zejdziemy to ojciec znowu tu przyjdzie
- ja już jestem gotowy, to ty nadal paradujesz w samej bieliźnie
- nie wiem gdzie moje ubranie
- tutaj - podniósł ręke w której trzymał moje gacie i koszulke
- oddaj
- chce nagrodę
- jaką ?
- domyśl się - odpowiedział śmiesznie ruszając brwiami
- no dobra - podeszłam do niego i dałam buziaka w policzek
- nie taką
- to jaką ?
- hmm .. taką - odparł po czym chwycił mnie w pasie, przyciągnął do siebie i namiętnie pocałował - teraz ci to mogę oddać - uśmiechnął się i podał mi ciuchy

Podreptałam do łazienki się odziać i z deczka ogarnąć. Moje włosy wyglądały teraz jak jakaś potargana miotła. Sterczały na wszystkie strony . Gdy próbowałam je rozczesać szczotka mi w nich utknęła

- kurrrrrrrrrrrrrrrrrwa - wydarłam sie szarpiąc za nią
- co sie stało ? - spytał Lou, który jak oparzony wleciał do łazienki
- jak to CO ? No zobacz co ja mam we włosach
- haha, Hope, ty sieroto. Nawet czesać się nie umiesz ?
- nie, jestem niedojebana i nie umiem - odpowiedziałam sarkastycznie
- nie mów tak, pomogę ci - uśmiechnął się i podszedł do mnie próbując wyciągnąć szczotke z moich kłaków
- AŁAA ! LOUIS TO BOLI. BĄDŹ DELIKATNIEJSZY ! -wrzeszczałam tak głośno że chyba cały hotel mnie usłyszał
- STARAM SIĘ BYC DELIKATNY, TO PIERWSZY RAZ ?
- TAK !
- NIE UMIEM TEGO WYCIĄGNĄĆ
- NO BŁAGAM CIE ! WYCIĄG TO CHOLERSTWO I DELIKATNIE PROSZĘ - darłam sie prawie rycząć ( dop. aut. jak piszę dużymi literami, tzn. że oni tam kr
zyczą XD)

W końcu mu się udało . Moje włosy wyglądały w tym momencie jeszcze gorzej .Nagle usłyszeliśmy głośne dobijanie się do drzwi

- ej otwórzcie !! - usłyszałam jakiś głos
- a kto ty ? - spytałam
- no Harry ! ej co wy tam cholera jasna robicie ? Hope, ogarnij sie, wszyscy was słyszą !

Popatrzyłam na Louisa i oboje wybuchnęliśmy głośnym śmiechem. Hazza myślał że my ten tego XDDD . Podeszłam do drzwi i je otworzyłam. Harold widząc moją fryzurę spojrzał na mnie groźnym wzrokiem .

- co wy tu .. - zaczął
- wyciągaliśmy szczotkę z włosów - powiedział Lou wychodząc z łazienki
- szczotke ? - spytał
- no tak, szczotke - odpowiedziałam szczerząc się
- ja myślałem , że wy tu, no wiecie. no że SEX
- skąd ta myśl ? - spytałam nadal sie uśmiechając
- no bo te twoje jęki ' to boli, bądź delikatniejszy i że to pierwszy raz '

Zaczęłam się napierdalać jak pojebana. Mało sie nie udusiłam. Zapomniałam nawet jak się oddycha. Leżałam na ziemi i wiłam się ze śmiechu jak jebnięta. Chłopcy patrzyli na mnie jakimś dziwnym wzrokiem, jakby zaraz mieli mnie do wariatkowa odwieźć .

- yy, kochanie, wszystko ok ? - spytał Louis
- Hope, ogarnij się - dodał Harry

Ledwo podniosłam się z podłogi i nadal napierdalałam się jak głupia . W końcu udało mi się coś powiedzieć

- Harry, sex był jakieś pół godziny temu. Szczotka mi sie w kłaki wplątała i Lou pomógł mi ją wyciągnąć. No sorry, ale mam troche opanowania i podczas stosunku bym tak nie kwiczała
- to wy .. - zaczął
- tak - powiedziałam
- ale co tak ? - spytał zdziwiony
- uprawialiśmy sex
- UPRAWIALIŚCIE SEX ?! -wydarł się - tak na serio ? rozumiem jakbyście uprawiali konopię indyjską i nielegalnie nią handlowali, ale uprawialiście SEX ? - spytał niedowierzając
- no tak, co w tym dziwnego ? - spytał Lou
- nic. A tak w ogóle, to Hope, twój ojciec czeka na dole
- idziemy już - powiedziałam i wyszłam z pokoju zamykając drzwi .

________________________________

oh GOD xD .
ja chyba za szybko wam te rozdziały dodaję XD
za bardzo was rozpieszczam. Może zacznę dodawać jeden na tydzień ? hahaha XDDDD

jak wrażenia po teledysku do ONE THING ? Ja non stop oglądam i nie mogę się nacieszyć :D

EDIT: jeśli chcecie być informowani o nn zostawcie swoje twittery w komentarzu :D

29 komentarzy:

  1. kwiczałam i śmiałam się jak pojebana, czytając ten rozdział xD Pisz takich więcej ! : D . czekam na nn <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu łapie zaciesza, gdy informujesz mnie o nowym rozdziale i nie próbuj nawet ograniczyć ich dodawanie! :D SĄĄĄĄĄ MEEEEEEGA! A teledysk One Thing boooooooski *______* @kaasja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdole.:D Ja tu leże na podłodze.xddd Hahahahahahahahaha.♥ I nawet nie myśl o dodawaniu jednego na tydzień.! FOREGT IT.! A One Thing to ja oglądalam cała noc <3 Po porstu BOSKIE.!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurwa . masz dodawać codziennie , albo i dwa razy dziennie bo za bardzo się w to wciągnęłam , haha . po za tym zajebissty rozdział . i też ciągle i ciągle i ciągle i ciągle i ciągle oglądam ten teledysk . kochaaaam to . ♥

    @AwwBieeeber . XD

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhahahahaha boże :D jesteś genialna :D lałam cały czas przed monitorem tata aż się dziwił xd @orangedirection

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha. Hazza chyba był zazdrosny o Lou. xd Nawet nie myśl o dodawaniu jednego na tydzień!

    @_catherinePL

    OdpowiedzUsuń
  7. HAhahaha.. Leże.haha. Czekam na NN ♥

    @SpoonsAndCarrot

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden w tygodniu, Ty chyba oszalałaś hahahaaaa xD. Masz racje rozpieściłaś nas... ^^ Rozdział fantastyczny ♥.! Aaa teledysk do One Thing, po prostu ocieka zajebistością. <3
    Natalia_x333

    OdpowiedzUsuń
  9. raz na tydzień, trololololo dobreee. XDD
    po pare dziennie byś mogła dodawać i jeszcze by było za rzadko. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. twoj blog jest swietny :D dodawaj jak najszesciej jak najdluzsze;p
    @lovers2303 :D czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje blogi są niesamowite! Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach na Twoich blogach? @MissAnia14

    OdpowiedzUsuń
  12. HAHAHHAHA;DD
    nie mogę przestać się śmiać;dd
    mega normalnie!<3
    chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham twój blog !
    @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahahahahaha! Ten rozdział przebija wszystkie ;DD
    Czekam na więcej. ;PP
    Zapraszam na bloga: http://sogetoutofmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahhahaha, ja też leżałam na podłodze, hahahahaha ;D Dojebałaś z tą szczotką, nie ma co XD
    Powiadamiaj mnie: @MargaaStyles ♥
    + Teledysk był adhsfkjhagfuhscjshdgfd *____________*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział! :D

    http://samemistakesstory.blogspot.com/

    ZAPRAASZAM
    ZAPRAAASZAM
    ZAPRAAAASZAM DO MOJEGO NOWEGO BLOGU Z OPOWIADANIEM 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, nawet mnie nie strasz, ze możesz zacząć dodawać nowe rozdziały raz na tydzień!!!
    Mam teraz ferie, więc będę chyba sprawdzać co godzinę twoje strony xD I rozdział oczywiscie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahahahhahahahahaha xd ten fragment ze szczotką xd nie mogę z tego xd Meeeega rozdział, wielbię Cię no :D Ale Ty już o tym wiesz ;D I mi tam odpowiada takie tempo nowych rozdziałów :D Dawaj szybko next ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha nie no teraz ja sie śmieje jak pojebana xD
    NN: http://story-by-jamesy.blog.onet.pl/ zapraszam do czytania i komentowania :**
    Martini

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie opowiadanie <3 Informuj mnie @Evil_Girl_97 :) A teledysk, aż brak mi słów <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahaha śmieje się jak nienormalna xD Fragment ze szczotką mnie rozjebał xD Informuj mnie @_me_and_u_ ;) + teledysk zaajebisty, nie mogę przestac go oglądać *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebisty rozdział !!! No tak rozpieściłaś nas, powinnaś dodawać kilka dziennie !!! xD
    A teledysk mega mega wyjebany w kosmos !!! Kocham go i ogl cały czas. Oni są boscy !!! Nialler <33

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie proszę tylko tego nie rób.. Nie co tydzień... błagammmm!!!!
    Hahahahaha śmiałam się cały czas czytając ten rozdział;p
    A teledysk mogę oglądać non-stop! Jest świetny;D
    Czekam na kolejny rozdział;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny . ^^ jak bd następny to informuj @Directionerka . ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś zajebista <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurwa, jebłam !
    Popłakałam się ze śmiechu xd ;o
    "- UPRAWIALIŚCIE SEX ?! -wydarł się - tak na serio ? rozumiem jakbyście uprawiali konopię indyjską i nielegalnie nią handlowali, ale uprawialiście SEX ? "
    W tym momencie padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny :)
    Paaullaaaaa_1D : D

    OdpowiedzUsuń
  28. Omg ! Nie mogłam się uspokoić !
    Darłam się jak porąbana
    zaje :D
    zapraszam :
    just-fall-in-love-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poszczalam sie . XD :-) o japierdziele kocham tego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń