niedziela, 22 stycznia 2012

Trzynaście

- Carter, zostawisz nas samych ? Niall się o ciebie pytał, idź do niego ok ? - usłyszałam za sobą znajomy głos
- jasne, już idę - odpowiedziała dziewczyna i udała się z powrotem na halę
- co w ciebie wstąpiło ? - spytał chłopak siadając obok mnie
- nie, nic - odpowiedziałam opuszczając głowę
- za długo cię znam, Hope . Wiem że bez powodu byś jej nie uderzyła
- Liam, ona chce was zniszczyć - spojrzałam na niego smutnym wzrokiem
- Caroline ? No co ty gadasz w ogóle . To jest po prostu dziewczyna Harrego, tak samo jak ty jesteś dziewczyną Louisa
- dziewczyna ?!
- tak, gdy wyszłaś ogłosili że oficjalnie są razem
- a to suka - powiedziałam pod nosem
- nie mów tak
- ale to prawda Liam, Caroline Flack to zwykła ździra która chce każdego z was zaliczyć i rozjebać zespół, ty tego nie rozumiesz ? - wykrzyczałam
- skąd ty o tym wszystkim wiesz ?
- mam nagranie, chcesz posłuchać ?
- w sumie, mam dużo czasu więc możesz puścić - odparł wzruszając ramionami

Puściłam mu nagranie, musiałam to robić jeszcze kilka razy bo nie chciał uwierzyć własnym uszom ,

- Liam .. - zaczęłam
- tak ? - spytał patrząc mi w oczy
- od kiedy Lou i Caroline nie są razem ?
- jakieś 2 miesiące, czemu pytasz ?
- a w jakich okolicznościach się rozstali ?
- Caroline zaczęła ponoć spotykać się z Ollym Mursem, a co ?
- kurwa - powiedziałam wstając
- gdzie ty idziesz ?
- Harry serio coś do niej ma a ona chce go wykorzystać i zostawić. Nie chcę by stała mu się krzywda

Udałam się do hali. Gdy weszłam do środka wszystkie pary oczy były skierowane na mnie. Widziałam jak Hazza gapi się na mnie morderczym wzrokiem przykładając Flakowi lód do policzka. Podeszłam bliżej niej, Lou od razu zerwał się z fotele i chwycił moje ręce, jakby myślał że chce jej przypierdolić

- puść - powiedziałam do niego - na razie nic jej nie zrobię

Podeszłam jeszcze bliżej. Caroline gapiła się na mnie jakby miała się na mnie rzucić i zabić. Pod okiem miała jebną śliwkę, nie wiedziałam że mam tyle siły .

- nie przyjmuje przeprosin - rzuciła
- chyba ci się coś pojebało. Wolałabym wpaść pod pociąg niż cię przepraszać - syknęłam
- więc czego chcesz ?
- chce się dowiedzieć, kiedy masz zamiar oznajmić Harremu, że gdy się z nim prześpisz, następny w kolejce jest Zayn ?

Wszyscy popatrzyli na mnie jakoś dziwnie. Caroline śmiała się pod nosem. Boże, ile bym dała żeby jej jebnąć

- kto ci takie bzdury naopowiadał ? - spytała chichrając się
- sama mi to powiedziałaś - warknęłam
- nie masz dowodu
- a właśnie że mam - wyciągnęłam telefon puszczając kawałek nagrania

Nim się zorientowałam Caroline wyrwała mi telefon z ręki rzucając nim o podłogę i napadła na mnie z pięściami. Gdy leżałam już bezsilnie na ziemi, zaczęła mnie napierdalać po głowie. Widziałam jak chłopcy próbują ją odciągnąć ale ona również nimi nie pogardziła. W końcu zrobiło mi się czarno przed oczami. Odpłynęłam.

________________________________

oh ah . XD .
wiem , wiem - krótkie XD. następny będzie dłuższy, obiecuję :D
kompletnie rozpierdalam to opowiadanie, ale co mi tam XD .
i jak się podobało ?

CAROLINE WYPIERDALAJ Z MOJEJ WYOBRAŹNI.

- S T O P   A C T A  -

32 komentarze:

  1. a to pizda. bez kitu! dobrze że LIAM to słyszał! ♥ ACTA -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. XDD ten Flack ma popierdolone w głowie .Z niej to zwykła suka. Weź jakąś większą krzywdę jej zrób XDDDD a podobać to się podobało, gdyż chociaż Liam i Carter usłyszeli nagranie . Mvahahahahaha.! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Caroline pracuje dla ACTA !!! I świetny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Oby nagranie przetrwało. Albo aby chłopcy zdąrzyli usłyszeć to o roz*** zespołu .; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź dawaj następny, ja czekam tutaj i błagaaam! ♥ NASTĘPNY PLEASE :D
    A Flak niech ma sprawe w sądzie i... stracona na krześle elektrycznym, haha ;D

    @MargaaStyles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra myśl, krzesło elektryczne - bardzo kuszące :D
      XDD

      Usuń
  6. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhaha.xdd No to tyle.:D STOP ACTA.!!!!! KURWA STOP .!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurwa ! dawaj dłuższe : D niech ten Flak się odpierdzieli od Hazzy bo nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o żesz kurwa ja pierdole . co za suka . XD dawaj szybko następny . XD <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz kolejny!! muszę wiedzieć co się stanie! ; )
    niech Flack zginie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrrrr.. paskudna Flack! Dobrze, że Liam słyszał rozmowę. Czekam na następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Caroline Flack wypierdalaj zdziro!!! Jak mogłaś coś takiego zrobić Hope, wywłoko? Jakbym Cię tylko spotkam, wyrwę Ci te tlenione kłaki! Obiecuję! Co do reszty... Mam nadzieję, że telefon nie uległ bardziej poważnemu uszkodzeniu i nagranie dalej na nim będzie. Inaczej... Inaczej chyba się popłaczę. Rozdział ch.olernie dobry. Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa niech ta szmata wypierdala!!!. Grrr jak ja jej nie cierpię.. Dawaj nowy bez tej ździry. ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ˛Pisz kolejny , i dlaczego tak krótko .? Caroline Flack wpierdol najlepiej pod pociąg .! czekam na następny .

    OdpowiedzUsuń
  14. OMFG, zajebiste. < 3 Ta Flack to jakaś zdzira, o. Pisz kolejny. < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz kolejny blagam !!! Świetne opowiadanie czeakm na nastepny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jprdl, tego Flacka to bym chętnie złapała za te siwe kudły i rozjebała jej łeb o ściane! XD czekam na kolejny ^^
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z anonimowym wyżej XD
    świetny rozdział,zresztą jak każdy ♥
    czekam na następny !! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny rozdział !! dawaj następny ;D @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  19. omg... no jak można w taki momencie przerwać rozdział?!
    i jak ja mam jutro normalnie siedzieć na lekcjach i czekać aż dodasz nowy??;p rozdział świetny tylko trochę krótki;D
    STOP ACTA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Caroline mnie wkurza. -.- ught. -.- Dobrze, że jednak Liam to słyszał. :O bo byłoby czarnoo.. jak ona mogła ją tak uderzyć!? Jak ona mogła to zrobić z Lou!? -.- o.o coraz bardziej mnie zadziwiasz. :O czekam na nowy. XD
    zapraszam też do mnie.
    http://moments1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje opowiadanie jest świetne... czekam na kolejne rozdziały.
    Jeśli masz ochote przeczytaj moje... dopiero teraz zaczelam je pisac wiec sa tylko 2 rozdzialy www.onedirectionstorrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dawaj kolejny ! zajebista akcja sama bym przypierdoliła tej szmacie jakbym miała taka przygode

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiste są te opowiadania
    zapraszam do siebie http://the-best-band-ever.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna akcja :)
    czekam na kolejny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  25. doooooobrze! Jest moc
    i Caroline Flack wypierdala z opowiadania i z naszych wyobraźni!! xD

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurde hahhahaha xd Ale akcje wymyśliłaś xd Dawaj nexta bo nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. next next next today !!! please ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawaj nexta bo nie wytrzymam... Boskie jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie, stop A.C.T.A.! ;d pisz dalej, pisz ;d http://holidayinusa1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń