niedziela, 29 stycznia 2012

Dwadzieścia jeden

TYDZIEŃ PÓŹNIEJ

Leżałam w łóżku Louisa w ich domu w Londynie. Chłopcy musieli przerwać koncert gdyż ponieważ w poniedziałek od razu po weselu nie odpuścili sobie koncertu. Horan za dużo wypił i nadal go wtedy trzymało. Chciał rzucić się na tłum fanek które go nie złapały i biedny złamał rękę i skręcił kostkę. Nie tyle biedny Niall, co Carter która musi wytrzymać bez seksu kolejny tydzień. [*] . Wspolczuję im. Pogodziłam się z Harrym. Udobruchał mnie gorącym seksem. Tak, jestem z nim. Tzn. jestem ale nie jestem, no wiecie. Nikt o tym związku nie wie. Harry wie że kocham Lou dlatego przy chłopakach traktuje mnie tylko jak siostre. Gdy zostajemy sam na sam to jebiemy sie w każdym miejscu w domu. To samo z Malikiem. Wtedy na weselu aż taka nie byłam, no co wy. Mam dość mocną głowę a chciałam Zayna przetestować. No i bumm. Wiedziałam że jest we mnie zakochany. Sprawa z Zaynem jest dokładnie taka sama jak z Hazzą. Nikt o nas nie wie. Nawet Lou nic nie podejrzewa, i chwała Bogu.
Usłyszałam wchodzenie po schodach. To pewnie był mój chłopak który wracał z Tesco z zakupów. Gdy przekroczył drzwi pokoju chciałam podejść i pocałować go ale zamiast tego biegiem popędziłam do łazienki.

- Hope, co jest ? - spytał mój chłopak który trzymał moje włosy gdy ja siedziałam z głową w kiblu
- to pewnie przez ten karmelowy popcorn który polecał nam wczoraj Niall - powiedziałam podnosząc się i sięgając po szczoteczkę do zębów
- napewno ?
- tak, co innego to możż .. - przerwałam i spojżałam w oczy Louisa
- czy ty możesz być w
- nie kończ nawet tego zdania - krzyknęłam
- w ciąży - westchnął
- mówiłam nie kończ !
- ale jest taka opcja ?
- nie wiem
- idź do lekarza
- nie, jeszcze za wczas. Jak jutro to się powtórzy to pójdę. Na razie nie dmuchajmy na zimne okej ?
- no ok .
- ide jeść, głodna jestem
- JEŚĆ ? - wydarł się - kolejny objaw
- Tomlinson ciołku, nie jadłam dziś śniadania
- aha, faktycznie
- ej ale ja nie jestem w ciąży Lou, nie ma takiej opcji nawet więc nie zawracaj sobie tym głowy ok ?
- postaram się - wysilił się na uśmiech i pocałował mnie

Podreptałam na dół do kuchni. Siedział tam Hazza i Zayn. Kuurde jak mnie kusiło żeby każdego z nich pocałować. Moi dwaj mężczyźni. Usiadłam przy stole naprzeciw nich i ciągle uśmiechałam się sama do siebie

- czemu się uśmiechasz siostro ? - spytał Harry
- nie nic. przypomniało mi się tylko jak Horan leciał z tej sceny

Cała nasza trójka wybuchnęła głośnym śmiechem. Biedny Zayn aż zaczął się dławić jajecznicą którą akurat konsumował. Wykorzystałam okazję i podeszłam do niego żeby poklepać go po plecach a w między czasie drugą ręką powędrowałam w jego krocze na co mulat uśmiechnął się pod nosem. Całe szczęscie że Styles tego nie widział gdyż był zajęty grzebaniem w komórce. Cały czas martwiły mnie te poranne mdłości. Postanowiłam jednak udać się do apteki po test ciążowy. Na wszelki wypadek kupiłam 4. Gdy byłam już w domu powędrowałam do łazienki. Zamknęłam się na klucz i wykonywałam testy jeden po drugim. Wszystkie cztery wyszły pozytywnie. Zaklnęłam pod nosem i poszłam do pokoju rzucając się na łóżko i wybuchając głośnym płaczem. Nie dość że byłam w ciąży to jeszcze nie wiedziałam z kim. Miałam przecież 3 partnerów. Powinnam umrzeć ...

____________________________

nie wyszedł mi ten rozdział tak jak chciałam -,-
nie dostałam szlabanu XDDD to pewnie przez moje zielone oczy które każdego biorą na litość XDDD
zaczęłam właśnie ferie ^.
będe dodawała rozdziały codziennie co jest u mnie normalne XD

follow on tt : @HazzaConda

KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM WAS ;*

45 komentarzy:

  1. boskie ale mam nadzieje ze dziecko bedzie Lou choc wiem ze ty masz talent do mieszania wiec pewnir bedzie Hazzy lub Zayna ;p ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Cię kocham i właśnie zaczęłam ferie jakie woj..?no a co do rozdziału teksty i wg super jak zwykle ^^to dobrze że nie ma szlabanu.To pewnie przez oczy a jednak napewno przez oczy xd no to czekam na nowy ;**kochaaam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale się porobiło..;p
    ciekawe kto jest ojcem.;D
    Cieszę się że nie dostałaś szlabanu bo umarłabym bez nowych rozdziałów;D
    KOCHAM TO!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG . JAK JA KOCHAM TE TWOJE OPOWIADANIA.
    ale się namieszało, czekam na następny.
    dobrzee, ze nie dostałaś szlabanu, bo byśmy nie wytrzymały bez ciebie i twojego zacnego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętasz co Ci mówiłam z tą ciążą? Masz zrobić tak jak mówiłam xd Kooocham Cię i cieszę się, że masz tak cudne oczka :D xd
    Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ;D ale zajebiście :D
    ciekawe kogo to dziecko.. ;]
    czekam na następny <3
    Ciesze się że nie masz kary ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah. To jest mega. Aż boję się ich reakcji, gdy się dowiedzą, że miała 3 xd

    OdpowiedzUsuń
  8. "Nie dość że byłam w ciąży to jeszcze nie wiedziałam z kim. Miałam przecież 3 partnerów." o kurde, co ty z niej zrobiłaś. hahaha :D świetne! czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojapierdolekurwamać! ale z niej szmatsa sie zrobiła :O xd ja tam chce żeby byla z Lou rzecz jasna :D no i ciąża omfg. małe hazziątko, zayniątko czy tomlinsiątko? hahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  10. meeega :D strasznie się ciesze że rozdziały będą codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. okurwamać ale namieszała.Oby była z Lou w ciąży, bo inaczej kaplica -,-.Ciekawe jak nasz pan Marchewka zareaguje xd

    OdpowiedzUsuń
  12. haha ciekawe z kim...
    szkoda Lou :/
    czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.. ciekawe z kim będzie mieć dzidziusia..!!
    Czekam na następny rozdział..<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mart aa . ♥ .29 stycznia 2012 11:52

    O woow . x d . O____o . o matko . ; p . Ciekawe kto jest ojcem . ?? . Jak namieszłas . uhu . ; * .

    OdpowiedzUsuń
  15. Za to co zrobiła powinna poronić -,- ... Chyba,że to będzie dziecko Lou to mam inne zdanie. : D

    OdpowiedzUsuń
  16. no to teraz się zastanawiam z którym?;>
    i czy Lou się dowie o tym wszystkim czy nie?
    czy skończysz z którymś?;]
    jestem cholernie ciekawa!!!;DD

    OdpowiedzUsuń
  17. O JA PIERDOLE O.O Zgaduje że to nie Lou jest ojcem.:D

    OdpowiedzUsuń
  18. OMFG ale zamieszałas :D ale dobre jest ;p
    zapraszam do sb : )http://girlboylovee.blogspot.com/

    @CarrieOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie miała 3 różne bachorki z każdym! i też będą takie zajebiste i będą cię ruchać po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow nie spodziewałam się tego : O
    coś mi się zdaję , że to dziecko będzie Hazzy ..
    Ciekawe czy Hope usunie ciąże czy jednak postanowi urodzić..
    Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja pierdole co ona wyprawia.. ostro tu namieszałas. ciekawe z kim jest w ciązy moze wyjdzie ze z Liamem haha..
    Ale opowiadanie jest swietne..

    OdpowiedzUsuń
  22. o woo. :O
    W ciąży. :O
    nie spodziewałam się. :O
    ciekawe kogo to dziecko. :O
    może będzie takie słit polączenie:D
    czekam na nowy XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozwaliłaś mnie tym rozdziałem o.O
    Nie spodziewałam się ;O
    Ciekawe z kim? xDD
    Dodawaj nowy, bo już się nie mogę doczekać wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohohohohohoo..
    Ciekawe czyj jest ten dzidziuś xd.
    Hope to ma dobrze trzy takie sexy dupcie...Mwahahah. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurwa, wiedziałam, że bd mieć dziecko... Takie przeczucie haha :D
    ALE KTO JEST KURWA TATUŚKIEM?!
    Obstawiam Harolda, bo skoro masz zielone oczka i on, to dziecko też bd miało, hahaha ♥
    @MargaaStyles ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. @adrianna_malik29 stycznia 2012 16:34

    ale żeś dojebała XD tatą ma być Louuu ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  27. No to nieźle przywaliłaś teraz! Ale się z tej Hope zdzira zrobiła i w dodatku przyszła matka... xD Żadnej nadziei w jej imieniu nie widzę ! Czekam na kolejny rozdział, bo nie wytrzymam chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurwa hahahahahahhahaha ale dojebałaś . czekam na nn ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  29. to się sprawa pokomplikowała! hahaha i to bardzo. ciekawa jestem z kim będzie w ciąży Hope! weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie nazwę córki Hope bo sie jeszcze z całym One Direction prześpi i bd w ciaży z nie wiedomo którym XDEE

    OdpowiedzUsuń
  31. o kurwa !! Hope w ciąży (tylko z kim ?)xd czekam na nexta ;D @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  32. OMFG, i teraz będzie zagadka... XD - kto jest ojcem?! hahah ;D
    nosz w dupe węża, ciekawe co będzie dalej ;p
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  33. WTF co ty tu jeszcze nie wymyślisz :D jesteś wielka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. o japierdole ale sie porobiło czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG. Kto jest ojcem? o,O Kurde, biedny Lou...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale booskie .!
    Pisz dalej i częściej : pp

    OdpowiedzUsuń
  37. o chuj, o chuj < 333 Kocham cię za to < 333 Czekam na następny ! ^^ Niech Zayn będzie ojcem.. ^^ To dziecko było by takie sexy po nim xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozpierdalasz mnie.! Nich Lou będzie ojcem.! Kurwa jesteś boskaa.!

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja jestem za tym aby miała trojaczki każde dziecko z innym ;p
    Tylko szkoda mi Lou :(
    A jak już piszesz raz dziennie i masz ferie to pisz po dwa na dzień :D
    Kazdy bylby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  40. no po prostu ten blog to ARCYDZIEŁO!!! ciekawa jestem czyje to dziecko xD czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi też szkoda Lou. A i czytałam twoje poprzednie opowiadania i powiem ci że były Zajebistee!! Boshee jesteś rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Niech Lou bd ojcem wtedy bd fajnie no czekam na nn naprawdę z Hope taka dziwka sie zrobiła no i dojebałaś weny życzę i szybkiego dodania rozdziału ;**

    OdpowiedzUsuń
  43. Ahhh super rozdział!! Tak jak poprzednie a może nawet lepszy :D ale proszę cię nie Lou będzie ojcem!! Plisss :))

    OdpowiedzUsuń
  44. KOCHAM CIEBIE I TWOJE OPOWIADANIE ! *.*
    Ciekawe kto będzie ojcem... :OO
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. :DD
    @AfroMisia

    OdpowiedzUsuń
  45. Bosz... Trzy słowa, które mi się cisną na usta po przeczytaniu: Nimfomanka w ciąży :P o gosh :P co się stało?!
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń