sobota, 21 stycznia 2012

Dwanaście

Gdy Carter była na scenie z chłopcami rozmawiałam przez telefon z dziadkiem, którego kocham nad życie. Mówił jak to za mną tęskni i jak bardzo brakuje mu mojej niewyparzonej jadaczki. Szkoda tylko że dziadzio mieszka na innym kontynencie. Ile ja bym dała żeby razem z babcią przeprowadzili się z tego durnego Meksyku tutaj, do Anglii. Pomimo tylu lat błagań oni nadal tam siedzą i nie da się ich przekonać o przeprowadzce. Twierdzą że są na to za starzy. Byli to rodzice mojej mamy. Uwielbiali odwiedzać mnie i tatę. Twierdzili że byliśmy idealnym przykładem kochającej się rodziny. Nie widziałam ich od kilku lat. Ostatni raz chyba na pogrzebie mamy. Powiedzieli że nie chcą wracać do Wolverhampton bo tam wszystko kojaży im się z ich córką.
Gadaliśmy o byle jakich głupotkach dopóki nie ujrzałam JEJ .
Niska, dość szczupła kobieta o ciemnych włosach z blond odrostami. CAROLINE. Od razu do gardła podeszło mi spaghetti mamy Louisa. Rozłączyłam się z dziadkiem, obiecując że potem oddzwonie i udałam się w kierunku starej wiedźmy.

- czego tu chcesz ? - rzuciłam oschle
- może by tak trochę szacunku dla starszej osoby ? - spytała mierząc mnie wzrokiem
- dla ciebie nigdy
- słuchaj młoda, po pierwsze - nie jesteśmy na TY a po drugie - kim ty do cholery jesteś ?
- mogę cię nazywać jak mi się tylko podoba, możesz również zaraz stąd wylecieć . Jestem Hope Walker, córka managera chłopców dla twojej informacji, oraz dziewczyna Louisa Tomlinsona, tego o tam - wskazałam palcem wejście na scene
- Louis powiadasz ? Hmm. byłam z nim kiedyś. Dobry chłopak z niego i znakiomity w łóżku - podkreśliła ostatnie słowo
- kłamiesz
- nie kłamię, słuchaj Hope, czy jak ci tam . Dla twojej wiadomości jestem Caroline Flack, faceci mówią że jestem gorąca. Owijam sobie każdego wokół paluszka. Kilka boysbandów rozpadło się przeze mnie
- nie wierzę ci - powiedziałam zakładając ręce na klatce piersiowej
- kojarzysz taki zespół jak US3 ? ( dop.aut. nie mogłam nic innego wymyśleć więc niech będzie US3 XDDD )
- yy, niee
- no właśnie. Przespałam się z każdym, na końcu chcieli o mnie zawalczyć i zespół się rozpadł. Jako następni do deaktywacji są chłopcy z One Direction. Z Louisem już się przespałam, teraz Harry a następny w kolejce jest Zayn - uśmiechnęła się chytrze
- ty zajebana pedofilko - wydarłam się na nią
- uwarzaj ze słownictwem gówniaro
- nie próbuj mnie tak nazywać PEDOFILKO
- nazywaj mnie jak chcesz. Ale jak Lou dowie się, że kręce z Harrym, będzie zazdrosny i będzie chciał mnie odzyskać za wszelką cenę. W końcu, po co mu taka lafirynda jak ty
- oo, przegiełaś - powiedziałam i podeszłam do niej uderzając ją z pięści w tą krzywą morde

Pech chciał że koncert dobiegł końca i chłopacy zdąrzyli zobaczyć tylko tyle, że podeszłam do Caroline i ją uderzyłam. W momencie podbiegł do mnie Liam odciągając mnie od niej bo na Boga przysięgam że bym tej suce rozjebała ten ochydny pysk.

- czy ciebie na mózg powaliło ? - wydarł się na mnie Liam

Nic nie odpowiedziałam. Spuściłam głowę na dół i udałam się do wyjścia z hali koncertowej. Wyszłam na ulicę i usiadłam na chodniku. Po chwili poczułam czyjąś rękę na ramieniu, Odwróciłam się - to była Carter. Usiadła obok mnie i spojrzała mi w oczy

- Hope, co się stało jeśli mogę wiedzieć ? - spytała głaszcząc mnie po ramieniu
- Caroline Flack się stała - odpowiedziałam gapiąc się na swoje trampki
- ale co z nią ? Nie lubisz jej ?
- nie nawidzę tępej suki - krzyknęłam
- ale dlaczego ?
- coś ci puszczę

Wyciągnęłam swój telefon na którym było nagranie rozmowy mojej i Caroline. Wolałam dla pewności wszystko mieć na taśmie, jako dowód. Carter wsłuchiwała się w nagranie z otwartą japą, gdy się skończyło spojrzała na mnie tak wielkimi oczami, że mało jej z orbit nie wyleciały

- a to pizda - powiedziała

____________________________

soryyy znów za Caroline, ale muszę rozwiązać pewną sprawę z nią . Wiem że niektórzy jej nienawidzą - tak jak ja *high five*  XDDDD .

26 komentarzy:

  1. boooooooskie!i dobrze, że zarobiła w swoją mordkę *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. grrr, jak ja nienawidze tej starej kurwy -.- fajnie, że jej zajebała w ten niewyparzony ryj XD i dobrze, że nagrała tą rozmowę, przynajmniej ma dowód ;D fajny rozdział ^^
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, żeby tylko Lou się na nią nie obraził, bo będzie dupa. I żeby nie było, że on spał z tym flakiem. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. OMFG! Pierwszy raz w życiu mam ochotę przeklinać w interniecie xD Nie umiem się doczekać next.

    OdpowiedzUsuń
  5. suka -.- jak ona tak może! zajebac ją xd czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aha już nie mogę się doczekać następnego rozdziału:) zapowiada się nieźle :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcówka " A to suka" i śmiałam się z 5 minut :D.Świetny czekam na następny !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż skończysz z tą "jebaną pedofilką"!.. Co ona robi w tym opowiadaniu?.-ja się pytam xD. Grrrr.! Dawaj szybko nowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby Harry ją zostawił .Mam już dosyć tych `smutnych` opowiadań ,niech chociaż te bd dobrze zakończone . Proponuje znaleść Harremu nową dziewczyną {Przyjaciółka Carter, dla ,której Harry zostawi Caroline. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste!

    Myślałam , że będzie solówa xD

    Też nie lubię tej Caroline !

    Czekam na następny ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. i dobrze tak Caroline ! ;D Brawa dla Hope xD
    Kurczę,uwielbiam twoje opowiadanie bo jest zabawne,fajnie je się czyta i...no nie wiem co jeszcze napisać po prostu powiem GENIALNE ;)
    i zapraszam również do siebie ;)
    http://look-after-youu.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierdziele nienawidze jej niech ona jeszcze jej przywali . Szmata . Czekam na kolejny rozdział :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hope jest zajebista ;*** A tej Caroline nie nawidzę Czekam na kolejny rozdział <3 Mam nadzieję, że szybko go dodasz. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Hope, też bym jej przyjebała. Szmata.
    Jestem ciekawa, co wymyśliłaś w związku z Caroline ^^
    + Czy ona NAPRAWDĘ przespała się z Lou?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hope mistrz ciętej riposty 'zjebana pedofilko' :D czekam na nowy! a co do Caroline też gra mi na nerwach stara kurwa *high five like a boss*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty <33 I Coroline dostała w ryj !!!!! Czekam na następny ;) @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  17. jpdl znowu ta pizda -,- błagam weź ją w tym swoim opo wyjeb przez okno niech tą suke tir potrąci byle by nie żyła i żeby to opo było dalej zajebiste, tzn. jest cały czas zajebiste ale jak sobie wyobrażam czytając to Caroline to mi kolacja do gardła podchodzi
    Martini

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, też jej nienawidzę. -,- ught, podła jest! aaaaach, dobrze Hope jej przywaliła! XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jej nienawidze.....
    Jej! Brawo Hope :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dzisiaj kolejny rozdział !!! please <33
    boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Rany, genialna jesteś!! Żeby tak załatwić Caroline... No, no, no. Co do Twojego opowiadania, które zdążyłam przeczytać.. Strasznie podoba mi się fabuła i fakt, że główna bohaterka jest z Louisem. Co do Caroline, której wątek zdążyłaś wprowadzić.. Wow. Szkoda mi trochę Harryego jak się dowie, o ile się dowie. No i Zayna, jeśli taki jest jej plan. Ogółem Twoje opowiadanie przypadło mi do gustu, więc chciałabym, żebyś informowała mnie o nowościach. Na tt - @JBluvsBabycakes albo na moim blogu, na którego oczywiście zapraszam. Czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaak! Jak ja się cieszyłam czytając jak Caroline dostaje! Fuck Yeah! ♥

    @MargaaStyles

    OdpowiedzUsuń