niedziela, 15 stycznia 2012

Siedem

Udaliśmy się w trójkę do hotelowego holu . Czekał tam na nas ojciec z resztą.

- gdzie byliście ? - spytał Liam
- chłopcy pomogli mi pokój sprzątać - skłamałam uśmiechając się
- okeej nie wnikam. Więc Damon, gdzie nas zabierasz ? - zwrócił się do mojego taty
- jesteście głodni ? - odparł ojciec
- TAAAAAAAAK - wydarł się Horan. Założe się że cały hotel go usłyszał
- co powiecie na KFC? - kontynuował nadal tata
- spoko - odpowiedzieliśmy wszyscy.

Wychodząc z hotelu napadła nas rzesza fotoreporterów i fanek. Na śmierć zapomniałam że trzymałam za ręke Louisa, szybko ją puściłam i posłałam mojemu chłopakowi ciepły uśmiech

- wstydzisz się mnie ? - wyszeptał
- nie, skąd ta myśl ?
- puściłaś moją ręke
- nie chce żeby twoje fanki mnie rozszarpały
- pff - odparł po czym chwycił w dłonie moją głowę i złóżył na moich ustach namiętny pocałunek.

Usłyszeliśmy ' uuuu ' od fotografów którzy napierdalali nam 100 zdjęć na sekundę.

- czy wy jesteście razem ? - spytał jakiś paparazzi podchodząc do nas .

Spojrzałam na Louisa który uśmiechnął się i odparł.

- tak. Ja i Hope Walker jesteśmy razem. A teraz przepraszamy, spieszymy się - chwycił mnie za rękę i podreptaliśmy do samochodu którym udaliśmy się na wyżerke do KFC.

Na miejscu każdy zamówił to co chciał, ja wziełam tylko frytki a reszta kubełek hot wings. Nie rozumiem jak oni mogą coś takiego pikantnego jeść ? Ja niekiedy sobie pozwalam na jedno skrzydełko ale żeby mnie nie paliło popijam go 2 kubkami pepsi. Oni wpierdzielali jedno za drugim nawet nie popijając. Na ich miejscu zionęłabym ogniem. Po chwili zadzwonił czyiś telefon. Każdy grzebał po kieszeniach z myślą że to do niego. Okazało się że to było coś do Harrego. Przeczytał wiadomość i z triumfalnym uśmiechem odszedł od stołu

- ej Styles, gdzie ty idziesz ? - wyjąkał Niall z pełną buzią
- zaraz wracam - wyszczerzył sie i opuścił lokal

Wszyscy (prócz taty oczywiście, który stwierdził że nie miesza sie w sprawy miłosne etc. chłopców) zaciekawieni gdzie on może iść zaczęliśmy go szpiegować. Hazza udał się na tyły budynku gdzie czekała na niego niska brunetka .Zaczailiśmy się w krzaczorach i obserwowaliśmy obieg wydarzeń. Gdy owa dziewica orleańska wyjawiła swoją twarz, mało nie udławiłam się śliną

_______________________________________

no to teraz zgadujcie kim jest ta brunetka tajemnicza XDDD
wiem, że krótko ale nie zbyt mi wena dziś dopisuje -,-"

EDIT: jak piszecie blogi z opowiadaniem o One Direction zostawcie linki pod komentarzem :) z miłą chęcią poczytam ;*

33 komentarze:

  1. Kooooooocham <33 Nie no faktycznie krótszego sie chyba nie dało. No ale Lou wyjawił że śa razem .! On ją kooocha. Boze .. zachowuje sie jak kretynka. :D No ale cóż .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://anotherworld-1d.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lou jest słooodki :3 Ale kurde co to za brunetka?! xd Ja nie wiem ;c Dawaj next jeszcze dziś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. ;**
    czekam na więcej postów. :)

    przy okazji zapraszam do mnie :
    http://what-am-i-doing-heree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę tylko żeby tą dziewczyną nie była Caroline ;)
    Rozdział świetny, zresztą jak każdy inny ;*
    czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. niska brunetka? hmmmm.. ty? xd
    czekam na następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia, kim może być ta brunetka... Rozdział świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm . . . Niska brunetka. ?? No nie wiem ;)
    Czekam z niecierpliwością na następny. <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niska brunetka? TO JA PEWNIE, hahahaha ♥
    Nie no, nie wiem. A HOT WINGS są mniaam, kocham je ^.^

    + mój blog: http://campdirection.blogspot.com

    @MargaaStyles

    OdpowiedzUsuń
  10. Brunetka- zgaduję, że Caroline :/

    OdpowiedzUsuń
  11. byle nie Gomez byle nie Gomez , haha . krótszego nie mogłaś napisać ? haha , no ale cóż , zajebiste . dawaj nowy jeszcze dziś . <3

    OdpowiedzUsuń
  12. a i wiem , co to za brunetka ! pewnie Caroline , ale jak nie too ... BYLE NIE GOMEZ ! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde niska brunetka ?. ;O Hmmmm kto to jest xD.? Dawaj szybko nowy ;D
    @Natalia_x333

    OdpowiedzUsuń
  14. brunetka hm :D zajebiste jak zawsze ♥
    http://wordswillbejustwordss.blogspot.com/
    @orangedirection

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam pojęcia kim jest ta brunetka..;/ haha ale rozdział fajny:)
    czekam na kolejny;D

    OdpowiedzUsuń
  16. niska brunetka? nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się jedynie z Seleną Gomez :P jestem ciekawa kto to będzie! :D
    Wgl to uwielbiam Twojego bloga, z niecierpliwością czekam na następne rozdziały. I sorry, że rzadko komentuję, ale niestety nie mam czasu...
    Pozdrawiam :)
    [got2luvya.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.up-all-night-onedirection.blog.onet.pl/ zapraszam :)
    a rozdział jak zawsze swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry rozdział :D wgl całkiem fajny blog : ) zapraszam do siebie
    i-want-us-to-be-together.blog.onet.pl/ : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Louis słodki. ale o co chodzi z tą brunetką? O.o tylko proszę, żeby to nie była Caroline. :D daj następny jak najszybciej. :)
    + http://youve-got-that-one-thing.blogspot.com/ link do mojego bloga. tam dużo nie ma, bo dopiero go zaczęłam ale postaram się dodać następny jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, głodna się zrobiłam jak to czytałam xD ciekawe kim jest ta brunetka, dawaj szybko nexta : *
    a tu moje opowiadanie- http://story-by-jamesy.blog.onet.pl/
    Martini

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z "Dusia." Też mi się kojarzy z Gomez ;P
    Uuuuuu... Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału ;***
    Zapraszam do mnie: http://sogetoutofmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też pierwsze co pomyślałam to Selena :P
    genialny rozdział jak każdy ;**
    Niall <33
    dawaj nexta !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie : * .

    Mój blog dopiero zaczynam : http://onedirection-opowiadanie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. kim jest brunetka, kim jest brunetka ?! powiedz mi !!!! xd dawaj kolejny ;D ! @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, kiedyś już wspominałam, że przysparzasz mnie o zawał serca?
    Rozdział jak zwykle świetny! A pierwsze co mi przyszło do głowy na myśl tej brunetki to Caroline Flack, ale czy ona jest niska...?
    No nic, czekam na kolejną notkę! xD

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe :D
    zapraszam na mój : http://samemistakesstory.blogspot.com/ !
    jutro z rana już 3 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  28. To Caroline? Haha mój blog to www.upallnightpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. caroline sucz, na bank ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawie.... :D
    Moje wypociny http://onedirectionmystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń