wtorek, 17 stycznia 2012

Dziewięć

Zasiadliśmy spowrotem do stołu i chłopcy dokańczali jeść swoje porcje skrzydełek. Tata ciągle wypytywał po co poszliśmy szpiegować Harrego. Powiedzieliśmy mu że i tak niczego nie widzieliśmy i żeby nie mówił Kędzierzawemu że go śledziliśmy. Po kilku minutach nareszcie zjawił się książe Harry. Dosiadł się do nas ryjąc banie jak pojebany

- co ty taki wesoły jesteś ? - spytał Loczka mój tato uśmiechając się do niego
- nic , nic - podparł się ręką i rozmarzył
- Styles ! - wydarłam się - gdzie byłeś ?
- nigdzie, to znaczy, przyjaciółka wróciła i rozmawiałem z nią
- a jak ma na imię ? - zaczęłam udawać głupią i wypytywałam
- yy . - zmieszał się trochę . - Niall daj jedno skrzydełko - momentalnie zmienił temat
- no dzieciaki, musimy się zbierać. Wieczorem koncert, musicie chłopcy odpocząć - powiedział tata

Wstałam od stołu jako pierwsza udając się do toalety. Gdy wróciłam wszyscy byli już gotowi i dziwnie na mnie patrzyli.

- co jest ? - spytałam
- Hope, gdzie ty masz gips ? - dodał ojciec
- nie mam - uśmiechnęłam się
- miałaś go mieć 10 dni , kiedy go ściągnęłaś ?
- dziś albo wczoraj, nie pamiętam. Zresztą nie ważne tato, noga mnie już nie boli
- skoro tak uważasz, chodźcie, wychodzimy

Pobiegłam do Louisa i chwyciłam go za ręke całując go w policzek. Całą drogę do hotelu chłopcy się wygłupiali i śpiewali piosenki o tęczy o.O , jedynie Hazza siedział z czołem przyklejonym do szyby i uśmiechał się sam do siebie. Jako że siedziałam między nim a Louisem zaczęłam go popychać .

- cooo ? - spytał
- szczęśliwy jakiś jesteś - puściłam mu oczko
- wydaje ci się
- niee, ty serio jesteś szczęśliwy. Za szczęśliwy. To przez tą przyjaciółkę ?
- tak - uśmiechnął się od ucha do ucha
- zapoznasz mnie z nią ?
- może kiedyś

Dojechaliśmy na miejsce. Miałam ochotę wygarnąć Harremu na temat Caroline ale obiecałam chłopakom że nic nikomu nie powiem. Udałam się do swojego hotelowego pokoju, jebłam się na łóżko i zdrzemnełam się. Miałam niesamowicie poryty sen. Śniła mi się CAROLINE -,-" i Hazza. Dosyć dziwne to było, a mianowicie Harry leżał we wózku a Flack jeździła z nim po ulicach. Boże coś ze mną nie tak. Obudziłam się. Spoglądając na telefon była godzina 17 . Do koncertu pozostały jeszcze 4 godziny. Nie wiem dlaczego oni grają tak późno. To chore . Postanowiłam że wybiore się do galerii handlowej. Nikomu nie mówiąc, opuściłam hotel. Złapałam nadjeżdżającą taksówkę, która zawiozła mnie prosto na miejsce. Udałam się do jakiegoś sklepu z ubraniami. Kupiłam sobie podkoszulkę ze zdjęciem chłopaków. Ciekawe jak na to zareagują. Gdy stałam przy kasie zaczepiła mnie jakaś dziewczyna. Wyglądała na około 14 - 15 lat .

- ty jesteś Hope Walker ? - spytała gapiąc sie na mnie swoimi brązowymi paczałkami
- tak - odpowiedziałam uśmiechając się
- dziewczyna Louisa Tomlinsona ?! - wykrzyknęła i w momencie wszystkie osoby znajdujące się w sklepie odwróciły sie w naszą stronę
- tak, ale nie musisz krzyczeć
- boże, jaka ty jesteś śliczna w realu ! nie mogę uwierzyć że spotkałam Hope Walker, dziewczynę Louisa Tomlinsona i córkę samego Damona Walkera ! Mogę sobie cyknąć z tobą fotke ? No błagam ! Koleżanki mi nie uwierzą !!
- no jasne. - odpowiedziałam i stanęłam obok niej uśmiechając się do aparatu którym aktualnie robiła zdjęcie
- mam takie pytanko małe - zaczęła - mogłabyś mnie zafollować na twitterze ? - zamrugała oczami
- pewnie, mogę nawet za chwilę - wyciągnęłam z kieszeni telefon - to jaką masz nazwę ?
- ...
- ...
- ...
- @iloveniallsass - powiedziała lekko zmieszana i od razu się zaczerwieniła
- świetna nazwa - zaśmiałam się i kliknęłam ' follow '
- wielkie dzięki - posłała mi ciepły uśmiech i zaczęła się oddalać
- zaczekaj ! - krzyknęłam za nią a ona się odwróciła, zapłaciłam pani za bluzkę i podeszłam do owej dziewczyny - jak masz na imię ?
- Carter - odpowiedziała uśmiechając się. Wyglądała na bardzo miłą i sympatyczną dziewczynę
- więc Carter, wybierasz się może na dzisiejszy koncert ? - spytałam
- niestety, wszystkie bilety były wykupione. Chłopcy grają tutaj cały tydzień a bilety schodziły jak świeże bułeczki
- jak bardzo chciałabyś pójść ?
- sprzedałabym własną siostrę - zaśmiała się
- masz na teraz jakieś plany ?
- nie, właśnie wybierałam się na zakupy
- to może pójdziesz ze mną do hotelu ? Poznasz chłopców i Nialla - poruszałam brwiami na co Carter się lekko zaczerwieniła
- no nie wiem ...
- nalegam ! - wykrzyczałam uśmiechając się
- no .. dobrze

Złapałyśmy taksówkę która miała nas zawieść pod hotel. W czasie jazdy napisałam sms L ouisowi :

            do: kochanie ;*
          " bądźcie wszyscy u mnie w pokoju za 2 minuty. Obowiozkowo Niall . "

Gdy byłyśmy na miejscu czułam że Carter cała się trzęsię .

 - co jest młoda ? - szturchnęłam ją szczerząc się
- boję się - wydukała
- czego ? oni nie gryzą - puściłam jej oczko wsiadając do windy, gdy zatrzymałam się, odrzekłam - to tutaj

Chwyciłam dziewczynę za rękę i udałam się w stronę mojego pokoju. Jakoś dziwnie cicho tam było. Gdy otwarłam drzwi mało na zawał nie padłam. Chłopcy wykoczyli na nas zza szafy na co razem z Carter zapiszczałyśmy.

- Jesus Maria czy was pogięło ? - wydarłam się
- no sorry, nie wiedzieliśmy że kogoś przyprowadzisz - odburknął Niall przeżuwając bułkę z serem
- chłopcy, to jest Carter. Poznałam ją w galerii i jest waszą fanką. Carter, to są idioci - uśmiechnęłam się
- eej , tylko nie idioci - powiedział oburzony Horan
- głąby, kretyni, pajace . Lepiej ? - spojrzałam na blondyna który jebnął focha
- cześć Carter, jestem Zayn - podszedł do niej mulat i ucałował jej ręke, na co ta zalała się rumieńcem
- a ja jestem Harry - wepchnął się Loczek - ale mówią Hazza lub Harold - dziwacznie poruszał brwiami
- jestem Niall Hungry Horan - wyszczerzył się a Carter mało nie zemdlała. O tak, ide o stówe że Niall podoba jej się najbardziej
- jestem Lou - przywitał się mój książe i puścił dziewczynie oczko
- a ja Liam. Ten najnormalniejszy - odparł Payne ściskając rękę Carter
- więc Carter - zaczął Hazza - jesteś naszą fanką . Może opowiedz nam coś o sobie ?
- nazywam się Carter Stevens, mam 16 lat, mieszkam tutaj, w Doncaster .
- nie wyglądasz na 16 lat, w galerii obstawiałam że 14 - wyszczerzyłam się
- każdy mi mówi że wyglądam na mniej - posłała mi ciepły uśmiech
- masz taką słodką bejbifejs - powiedział Horan szczypiąc Carter po policzkach
- Niall, ogarnij się. Jeszcze ją zrazisz od siebie - odparł Zayn ciągnąc blondyna za szmaty
- yy, przepraszam Carter - podrapał się po głowie i puścił jej oczko

O tak, to nowa miłość .

___________________________________

jak widzicie pojawiła nam się nowa bohaterka ^^
dzięki za tyle miłych komentarzy, które motywują mnie do dalszego pisania rozdziałów.
LOVE YOU ALL GUYS

follow on tt : @HazzaConda

27 komentarzy:

  1. hahah jak zwykle swietny :D szkoda ze zakonczyłas ten o harrym i to w taki sposob :P dziewczyno manipulujesz moimi emocjami!! na zakonczeniu pierwszego bloga ryczałam jak głupia jak Harry sie zabił, na zakonczenie drugiego bylam na niego wsciekla jak cholera :D moze zrobisz jeszcze 3 wersje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z fanką powyżej! ty wiesz, jak namieszać nam w głowach. Jak ktoś nie jest dość stabilny emocjonalnie to nie wytrzyma i skończy tak jak Harry i Darcy w pierwszym opowiadaniu. ;-P
      No nic, długo by się rozwodzić, czekam na kolejną notkę xD

      Usuń
  2. jebłam "bejbifejs" xd
    Zajebisty jak zawsze ;)
    Czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Fajnie, że wprowadziłaś nową bohaterkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boszzz, dziewczyno. Co ty jeszcze z tym Harrym wymyślisz??
    Dzisiaj w szkole już cały dzień myślałam, że zrobił dziecko mamie Darcy ;o A teraz jeszcze ten związek z Caroline... xd

    OdpowiedzUsuń
  5. MatkOoooo kocham Carter ♥ Świetny .! Nowa miłość czyżby z Niall'em?. Awwwww. =*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział:) Nowa miłość.... hihi super;D
    Czekam z niecierpliwością na kolejny;D ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. haha zajebiste to było XDD podziwiam Cię ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Carter wydaje się być fajna... ;]
    A tekst o tym śnie z Caroline i 'bejbifejs' mnie rozwaliły ! XD ♥

    @MargaaStyles

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny.;D
    Hahah.xDe
    bejbifejs ten wyraz mnie rozwala.xde

    Mam nadzieje , że wejdziesz na moje opowiadanie http://you-can-look-but-you-cant-touch.blogspot.com/ , które niestety nie jest ,az tak fajne jak twoje.;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa ! Ja kocham Niall'a bardziej niż Carter !!! <3
    rozdział genialny ale co Claudia (ja xd) powinna być z Niall'em i wtedy byłoby idealnie ! Nie miałabym nic przeciwko gdybym była w twoim opowiadaniu xd

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha ' bejbifejs ' hahaha . zajebiste . czekam na nowy . <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. bejbifejs ? przypomniał mi się tiny z tobą xDD rozdział mega, tylko ten FLAK grr -,- czekam na nn < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle zajebisty !! czekam na następny ;D
    @Directioner_6

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie.:) Hazza kotku ogarnij banana bo Ci zajebie jak nie zerwiejsz z tym czyms.!

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah, 'Niall Hungry Horan' XD zajebisty rozdział ^.^
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :* Wale z muru KOcham Cię :* no i twój blog ;) Jesli jest taka mozliwosc bardzo prosiłabym byc informowana na tt lub facebooku o nowym rozdziale :* Marta Jurowicz jakby co

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah zayn ciągną nialla za szmaty świetna jesteś :D co tam gips se zdjęła i nic haha :) zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha, zajebiste ;*** Ten rozdział jesy najlepszy ; DD A ta nowa bohaterka wydaje się fajna <33 Czekam na kolejny rozdział ;] Jeśli możesz, to zapraszam do mnie, nowy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah zajebisty :D 'bejbifejs'.Z gipsem myślałam, ze jej ojciec gorzej zareaguje xd.Nowe bohaterka może okaże się fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zajebiste to opowiadanie :D. Wciągnełam je w pół godziny i powiem,że mnie zaskoczyłam ;).piszesz tak lekko i fajnie,ze aż chce sie czytać. Czekam na następny rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie. !!
    Kocham. <3 !!
    Już spodobała mi się ta Carter, może Nialler będzie z nią. ?? ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. ooooo móóój boooże! ja też uwielbiam Horana <3 hahahaha. lubię to kurcze! rozdziały są świetne, masz talent. weny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę fajny pomysł z tą nową postacią. mam nadzieję że będzie w opowiadaniu jak najdłużej zwłaszcza że chyba wpadła zaynowi w oko. :) robi się coraz ciekawiej i już nie mogę doczekać się następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń